Παρασκευή 23 Απριλίου 2010
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ
Πάσχετε από παχυσαρκία; Τι θεραπευτικές εμπειρίες έχετε; Υποβαθμίζεται ο ρόλος της δίαιτας με τις σημερινές χειρουργικές μεθόδους αντιμετώπισης;
Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ
Ορίστε λοιπόν ξεκινώ να επικοινωνώ μαζί σας. Η αρχική μου σκέψη είναι να συζητώ με ειδικούς ή όχι για θέματα Παθολογίας χωρίς όμως να αποπειραθούμε να κάνουμε ένα κανονικό ιατρείο - απλά να γίνει μια γόνιμη συζήτηση για την υγεία μας και ιδιαίτερα τις παθήσεις που σχετίζονται με την Εσωτερική Παθολογία (Internal Medicine).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)