Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ
Ορίστε λοιπόν ξεκινώ να επικοινωνώ μαζί σας. Η αρχική μου σκέψη είναι να συζητώ με ειδικούς ή όχι για θέματα Παθολογίας χωρίς όμως να αποπειραθούμε να κάνουμε ένα κανονικό ιατρείο - απλά να γίνει μια γόνιμη συζήτηση για την υγεία μας και ιδιαίτερα τις παθήσεις που σχετίζονται με την Εσωτερική Παθολογία (Internal Medicine).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου