Αγαπητέ Christo σας αφήνω μήνυμα και εδώ, σχετικά με σχόλιο που είχατε γράψει σε παλαιότερη ανάρτηση της Μαρίας Μαρκαντωνάτου. Το blog της δεν το χειρίζεται η ίδια, αλλά εγώ, παλιά της μαθήτρια, όπως κι εσείς. Αν θέλετε να έρθετε απ'ευθείας σ'επαφή με την Μαρία, στείλτε μου ένα μήνυμα στο ηλεκτρον. ταχυδρομείο μου, ώστε να σας γράψω το τηλέφωνό της.
Αγαπητέ Christo σας αφήνω μήνυμα και εδώ, σχετικά με σχόλιο που είχατε γράψει σε παλαιότερη ανάρτηση της Μαρίας Μαρκαντωνάτου. Το blog της δεν το χειρίζεται η ίδια, αλλά εγώ, παλιά της μαθήτρια, όπως κι εσείς. Αν θέλετε να έρθετε απ'ευθείας σ'επαφή με την Μαρία, στείλτε μου ένα μήνυμα στο ηλεκτρον. ταχυδρομείο μου, ώστε να σας γράψω το τηλέφωνό της.
ΑπάντησηΔιαγραφή